A fogpótlásokkal kapcsolatban az alábbi garanciákat vállaljuk:
- Fix pótlásoknál (korona, híd): fémkerámia 1 év, préskerámia 1 év, cirkónium 1 év.
- Kivehető pótlásoknál: részleges fogsor 1 év, teljes fogsor 1 év.
- Implantáció esetén (az implantátum szerkezeti elemeire): 1 év.
A garanciavállalás (jótállás) nem terjed ki az ideiglenes megoldásokra, a koronával/híddal
ellátott fogak későbbi gyökérkezelésére, a páciens szervezetének természetes reakciói, a nem
rendeltetésszerű használat, vagy a nem megfelelő szájhigiénia által okozott előre nem látható
következményekre.
A garancia érvényesítésének két alapvető feltétele van: a megfelelő szájhigiénia, valamint az
évente elvégzett rendszeres kontrollvizsgálat.
Jótállási feltételek:
A kezelés befejezése után a páciens, legalább egy szájhigiéniai utókezelést igénybe kell vegyen
minden évben, illetve meg kell jelenjen az előírt kontrollvizsgálatokon, követnie kell az ajánlott gondozási programot.
A fogorvos által előírt utógondozás, kontrollvizsgálat és szájhigiéniai utasítások betartása.
A páciens jó szájhigiéniája, a megfelelően tisztán tartott fogpótlás.
A fogpótlás rendeltetésszerű használata, kizárólag fiziológiás rágóerőnek való kitétele, amely nem vezet a fogmű túlterhelődéséhez.
A fogmű nincs kitéve külső eredetű fizikai behatásnak.
Minden számla kiegyenlítésre került.
2. A garancia érvényét veszíti az alábbi esetekben:
- A páciens nem vesz részt az évenkénti ellenőrző vizsgálatokon, nem követi az
előírt szájhigiéniai gondozási programot.
- Az implantátumok helyi vagy távoli gyulladás következtében történő kilökődése, amely
a kezelő fogorvos által előírt utógondozás, ellenőrző vizsgálatok és szájhigiéniai
utasítások elmulasztása következtében, illetve egyéb távoli szervi megbetegedés miatt alakul ki.
- A fogpótlás nincs megfelelően tisztán tartva, a beteg szájhigiéniája elhanyagolt.
- A fogpótlás nem rendeltetésszerű használata, a fiziológiás rágóerőnél nagyobb
extrém erőbehatások, melyek a fogpótlás fokozott terheléséhez vezetnek.
- Nem megfelelő táplálkozás és egyéb egészségkárosító szokások miatt felmerülő
problémák.
- A kivehető fogsor mechanikai sérülése, törés (pl. küzdősportok okán), vegyi
anyagok (koncentrált alkohol, vegyszerek) okozta kémiai sérülések.
- A rágóapparátus megbetegedése szisztémás- fertőző és daganatos betegségek, illetve
ezek kezelése miatt.
- Balesetek, valamint ezek során történő sürgősségi beavatkozások következményei.
- Pszichés és egyéb mentális betegségek miatti problémák.
További speciális esetek, amikor a garancia érvényét veszti:
A páciens rövid idő alatt történő nagymértékű súlyvesztése.
A fogpótlás rendeltetésszerű, mindennapi használata következtében történő
sérülésének, hibájának garanciaidőn túl történő bejelentése.
A fog a korábbi kezelések (tömés, korona preparáció) következtében szorul gyökérkezelésre.
A fogak gyökérkezelése során fellépő szövődményekre és annak következményeire (a fog
eltávolítása szükséges).
Gyökérkezelt fogak várható élettartamára nem tudunk garanciát vállalni és a kezelés esetleges
sikertelensége nem előrelátható.
Más fogorvosi/fogtechnikusi helyen történt beavatkozások a garancia elvesztését eredményezik.
Reklamáció:
Megrendelő esetleges minőségi kifogását a jótállási időn belül kérjük az észlelést követően,
haladéktalanul és email-ben közölni : remedfogtechnika@gmail.com vagy a +36300740727-as
telefonszámon, vagy kezelőorvosánál.
Megrendelő a kifogás kivizsgálása érdekében köteles ellenőrző vizsgálaton megjelenni, a
kifogásolt fogművet a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani, és a reklamációval kapcsolatos
minden információt és adatot megadni. Felek a vizsgálatról jegyzőkönyvet vesznek fel.
Amennyiben a Megrendelő minőségi kifogása alapos, a Szolgáltató a kifogásolt munka
megvizsgálásától számított 3 munkanapon belül köteles arról nyilatkozni, hogy további 14
munkanapon belül eleget tud-e tenni a Megrendelő által jogszerűen érvényesített kijavítási,
pótlási igénynek.
Ha a 2. pontban részletezett okokra tekintettel a Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól
mentesül, vagy a kifogásolt fogmű elvesztésére/egyéb okokra (pl. a reklamáció késedelmes
előterjesztésére) visszavezethetően a kifogást nem lehet kivizsgálni, a Szolgáltató reklamációt
nem fogad el.